vasárnap, augusztus 14, 2011

A nagy szünet után - újra bejegyzés

Volt időm alaposan átgondolni, hogy mit is kezdjek a bloggal. Sokszor felmerült bennem, hogy nem foglalkozok ezzel többet. Csak élem a hétköznapjaim és lesz@rom, hogy olvassák vagy nem. Voltak elkeserítő események is, mint például az a bizonyos médiatörvény.
 Azonban voltak olyan események a hétköznapokon, amelyeket szívesen megosztottam volna. Részben másoknak és részben magunknak is. Emlékképpen.
Tudom nem vagyok egy Dosztojevszkij, de ez egy jó hobbinak tűnt. Végül is, mi is rengeteg hasznos dolgot tudtunk meg blogokat olvasva és rengeteg barátra, ismerősre tettünk szert ennek segítségével.
 Akik követik az eseményeket megtudhatnak olyan kis apróságokat, amellyel megkönnyíthetem az életüket. Kaptam olyan emailt, amiben nagyon köszönték, hogy megírtam az egyik bejegyzést, mert milyen sok - számukra - hasznos dolgot találtak benne!
És tudjátok mit: már csupán ezért is érdemes volt megírni!
Ugyan nincs túl sok szabadidőm, mert - szerencsére - dolgozom, de néha 1-1 bejegyzés még megszülethet. Az embernek arra van ideje, amire nagyon akarja. Ezt nem én találtam ki, hanem egy tőlem sokkal okosabb embertől hallottam, úgyhogy biztosan így van.
  Írjak vagy ne: akit nem érdekli, az úgysem fogja olvasni, aki meg eddig olvasta, annak lehet, hogy hiányzik. Nekem hiányzott. 

1 megjegyzés: